Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Skutečně kolabuje, pro nás z prdelákova,pokud se chceme dostat do Prahy dopoledne k doktorovi třeba s dítětem,nebo se psem atd. to znamená projet Prahou přrd 6 hod. jinak projíždíte stejný čas jako trasa Plzen -- Praha...;-(

2 0
možnosti
Foto

Pak ale kolabuje někde za Prahou. Jezdím od ledna 2005 MHD do práce stále tamtéž (Dlouhá třída) ze 3 různých míst (Smíchov/Barrandov/Braník, stěhoval jsem se) a připadá mi to pořád stejné. Nejhorší byl Jiráskův most, někdy bývá zacpaný ten „nový“ most z Braníka, ale za celé ty roky mi přijde průjezdnost pořád stejná. A nemám pravidelnou pracovní dobu, jezdím tudy v různých časech během dne i večera.

0 0
možnosti
PB

P38e96t15r 48B51ü22r37g84e10r

13. 4. 2018 12:42

"Pomohlo by, kdyby lidé aspoň občas nechali auto doma a jeli MHD."

To mi připomíná výrok "Kdyby všichni muži na světě odmítli vzít do rukou pušku, nebylo by více válek!"

Myslím si, že opravy jsou zbytečně dlouhé, špatně organizované, ve výběrových řízeních pro dodavatelské firmy jsou špatně nastavená kritéria. Převzetí hotového díla je neodborné a povrchní, důsledné reklamace vad nejsou uplatňovány. Že by ještě působilo fluidum "Kolibříka" - a nebo jsme to pořádně neuměli nikdy? Je-li to tak, proč se neporadíme v sousedních zemích? Evidentně jim to jde líp! (Tak třeba Vídeň)

5 0
možnosti
JS

Problem je, ze zakazky dostavaji firmy, ktere do souteze nabizeji cenu "nizsi nez nejnizsi " a to bez jakekoli zkusenosti s remeslnym provedenim (viz neodborna oprava Karlova mostu). Dale prace rozdeluji subdodavetelskym firmam, ktere jsou ve velke mire napojeny na politiky, kteri penize na Magistratu rozdeluji.

0 0
možnosti
RH

Doprava nekolabuje, ale zhoršuje se. Především MHD, kterou tady vyzdvihujete. Celá koncepce, kdy město uzavře Zenklovu a půl Žižkova, rozkope Balabenku a chystá se na Vinohradskou zavání těžkým selháním plánování. Rekonstrukce náplavky v sezóně ovšem vypadá úplně jako sabotáž před volbami.

7 0
možnosti
PS

P57e95t11r 33S97k67á14l16a

13. 4. 2018 10:16

"Myslím, že Pražané jsou trochu zpovykaní s dopravou, protože když jsem v zahraničí a čekám deset minut v zácpě, tak v Praze už by bylo povstání a skandál."

S tímhle opravdu souhlasíte? Máte snad pocit, že uzavřená Husitská, nebo nedávno tunelový systém Blanka způsobil čekání deset minut v zácpě? Zdržení jen o deset minut je v pražské dopravě výhra a ne důvod k "povstání".

7 0
možnosti

M86i70r15e15k 43Ř73í32h39a

13. 4. 2018 9:44

Nevím jestli autor je z Prahy nebo ne. MHD je našlapaná pomalu na hranici možností (ve špičce) a tak to halasné abysme ještě víc zaplnili MHD jsou k ničemu (já jinak po Praze než MHD nejezdím). Ranní špičky způsobují mimopražští kterých se sem valí desetisíce (před časem jsem každé ráno dojížděl po dálnici do Boleslavy a ty kolony aut ráno do Prahy a odpoledne z Prahy to je tragédie).

4 0
možnosti
MF

patřím mezi ty desettisíce mimopražských a kdyby na okraji Prahy byl dostatek parkovišť, tak by takové problémy nebyly. S tím souvisí i skutečnost, že pokud použiji na dojíždění do práce hromadnou dopravu, tak celkový čas v autobusu / vlaku by byl 2xdenně cca 2,5, oproti automobilu 2 x 1-1,5hodiny. Co byste si vybral vy? ;-)

3 0
možnosti
VH

Ten problém nebyl v opravě. Ten problém byl ve špatném výběru objížďkových tras a ve špatném značení i těch blbých. (Ani rodilý Pražák nezná celou Prahu, tím méně pak průjezdnost jednotlivých silnic.) Dále pak v naprosté nekoordinaci uzavírek (nejen z důvodů rekonstrukcí vlastní komunikace). Důkazem nemyslících "plánovačů" je náhlé odsunutí zhruba třetiny plánovaných akcí.

4 0
možnosti
FS

Naprostý souhlas s článkem - s nárůstem životní úrovně narostl enormě počet aut, která se snaží jezdit po Praze. Jen tak odhadem jsme zkoušeli u syna spočítat ve středně velkém bytovém domě kolik lidí jezdí do práce (po Praze!) autem ve srovnání se situací asi tak před deseti lety. Před deseti lety to byli asi 4 a dnes je to kolem 25 lidí (tedy aut zpravidla s jednou osobou), kdy mezi nimi jsou i manželé každý se svým autem. Kam se to potom má do těch ulic nacpat??? Je ale fakt, že nejméně 10 sousedů rozváží ráno do různých škol děti. Navíc narostla tzv. satelitní městečka kolem Prahy, ty statisíce obyvatel se bez auta nepohnou a do práce jezdí opět do města.

Co s tím: udělat obchovaty, udělat obchvaty, udělat obchvazy alespoň pro vyloučení dálkové přepravy!

3 0
možnosti
Foto

....a nebo myslet hlavou, přestat s auty bojovat, být tu pro všechny lidi a nesnižovat uměle průjezdnost širokých ulic...potom totiž není alternativa k ucpanému tunelu na těch nudličkách potom zkolabuje úplně všechno co má víc jak čtyři kola. Naprosto nechápu, proč se nejedou úředníci zeptat do Německa jak to tam udělali, že jim kola jezdí s lidmi po chodnících - to je totiž cesta, chodníků je tu širokých hodně - exklusivní ukázka této tuposti je třeba Štefánikův most, kde se na silnici namaloval pruh pro cykloteroristy a vedle je chodník o šíři 3,5m...podobných hovadin, budovaných ve jménu "dobra" je v Praze neskutečné množství.

2 0
možnosti
  • Počet článků 164
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3153x
Proč si kazit život špatnou náladou, když je tak krátký? Není nic lepšího, než vypnout počítač a jít a mluvit s lidmi, které máte rádi.

Seznam rubrik