Děkujeme za pochopení.
P72e35t35r 63K55o11r49e74c20k95y
Skutečně kolabuje, pro nás z prdelákova,pokud se chceme dostat do Prahy dopoledne k doktorovi třeba s dítětem,nebo se psem atd. to znamená projet Prahou přrd 6 hod. jinak projíždíte stejný čas jako trasa Plzen -- Praha...
M91i82l14o35š 80F11. 26P74e17c10h77a73r
Pak ale kolabuje někde za Prahou. Jezdím od ledna 2005 MHD do práce stále tamtéž (Dlouhá třída) ze 3 různých míst (Smíchov/Barrandov/Braník, stěhoval jsem se) a připadá mi to pořád stejné. Nejhorší byl Jiráskův most, někdy bývá zacpaný ten „nový“ most z Braníka, ale za celé ty roky mi přijde průjezdnost pořád stejná. A nemám pravidelnou pracovní dobu, jezdím tudy v různých časech během dne i večera.
P38e96t15r 48B51ü22r37g84e10r
"Pomohlo by, kdyby lidé aspoň občas nechali auto doma a jeli MHD."
To mi připomíná výrok "Kdyby všichni muži na světě odmítli vzít do rukou pušku, nebylo by více válek!"
Myslím si, že opravy jsou zbytečně dlouhé, špatně organizované, ve výběrových řízeních pro dodavatelské firmy jsou špatně nastavená kritéria. Převzetí hotového díla je neodborné a povrchní, důsledné reklamace vad nejsou uplatňovány. Že by ještě působilo fluidum "Kolibříka" - a nebo jsme to pořádně neuměli nikdy? Je-li to tak, proč se neporadíme v sousedních zemích? Evidentně jim to jde líp! (Tak třeba Vídeň)
J15a22n 97S29i47n36n92r45e89i93c78h
Problem je, ze zakazky dostavaji firmy, ktere do souteze nabizeji cenu "nizsi nez nejnizsi " a to bez jakekoli zkusenosti s remeslnym provedenim (viz neodborna oprava Karlova mostu). Dale prace rozdeluji subdodavetelskym firmam, ktere jsou ve velke mire napojeny na politiky, kteri penize na Magistratu rozdeluji.
R35o55b50e91r71t 98H84o61r61á79č80e72k
Doprava nekolabuje, ale zhoršuje se. Především MHD, kterou tady vyzdvihujete. Celá koncepce, kdy město uzavře Zenklovu a půl Žižkova, rozkope Balabenku a chystá se na Vinohradskou zavání těžkým selháním plánování. Rekonstrukce náplavky v sezóně ovšem vypadá úplně jako sabotáž před volbami.
P57e95t11r 33S97k67á14l16a
"Myslím, že Pražané jsou trochu zpovykaní s dopravou, protože když jsem v zahraničí a čekám deset minut v zácpě, tak v Praze už by bylo povstání a skandál."
S tímhle opravdu souhlasíte? Máte snad pocit, že uzavřená Husitská, nebo nedávno tunelový systém Blanka způsobil čekání deset minut v zácpě? Zdržení jen o deset minut je v pražské dopravě výhra a ne důvod k "povstání".
M86i70r15e15k 43Ř73í32h39a
Nevím jestli autor je z Prahy nebo ne. MHD je našlapaná pomalu na hranici možností (ve špičce) a tak to halasné abysme ještě víc zaplnili MHD jsou k ničemu (já jinak po Praze než MHD nejezdím). Ranní špičky způsobují mimopražští kterých se sem valí desetisíce (před časem jsem každé ráno dojížděl po dálnici do Boleslavy a ty kolony aut ráno do Prahy a odpoledne z Prahy to je tragédie).
M27i16c98h48a81l 56F22r75a51n36c
patřím mezi ty desettisíce mimopražských a kdyby na okraji Prahy byl dostatek parkovišť, tak by takové problémy nebyly. S tím souvisí i skutečnost, že pokud použiji na dojíždění do práce hromadnou dopravu, tak celkový čas v autobusu / vlaku by byl 2xdenně cca 2,5, oproti automobilu 2 x 1-1,5hodiny. Co byste si vybral vy? ;-)
V75l32a30d34i48m50í67r 21H77r96u44b66ý
Ten problém nebyl v opravě. Ten problém byl ve špatném výběru objížďkových tras a ve špatném značení i těch blbých. (Ani rodilý Pražák nezná celou Prahu, tím méně pak průjezdnost jednotlivých silnic.) Dále pak v naprosté nekoordinaci uzavírek (nejen z důvodů rekonstrukcí vlastní komunikace). Důkazem nemyslících "plánovačů" je náhlé odsunutí zhruba třetiny plánovaných akcí.
F94r20a30n49t62i31š66e93k 50S86o39b50o62t66k57a
Naprostý souhlas s článkem - s nárůstem životní úrovně narostl enormě počet aut, která se snaží jezdit po Praze. Jen tak odhadem jsme zkoušeli u syna spočítat ve středně velkém bytovém domě kolik lidí jezdí do práce (po Praze!) autem ve srovnání se situací asi tak před deseti lety. Před deseti lety to byli asi 4 a dnes je to kolem 25 lidí (tedy aut zpravidla s jednou osobou), kdy mezi nimi jsou i manželé každý se svým autem. Kam se to potom má do těch ulic nacpat??? Je ale fakt, že nejméně 10 sousedů rozváží ráno do různých škol děti. Navíc narostla tzv. satelitní městečka kolem Prahy, ty statisíce obyvatel se bez auta nepohnou a do práce jezdí opět do města.
Co s tím: udělat obchovaty, udělat obchvaty, udělat obchvazy alespoň pro vyloučení dálkové přepravy!
K22a52r11e82l 35S80c70h91w80e84i62t31z63e46r
....a nebo myslet hlavou, přestat s auty bojovat, být tu pro všechny lidi a nesnižovat uměle průjezdnost širokých ulic...potom totiž není alternativa k ucpanému tunelu na těch nudličkách potom zkolabuje úplně všechno co má víc jak čtyři kola. Naprosto nechápu, proč se nejedou úředníci zeptat do Německa jak to tam udělali, že jim kola jezdí s lidmi po chodnících - to je totiž cesta, chodníků je tu širokých hodně - exklusivní ukázka této tuposti je třeba Štefánikův most, kde se na silnici namaloval pruh pro cykloteroristy a vedle je chodník o šíři 3,5m...podobných hovadin, budovaných ve jménu "dobra" je v Praze neskutečné množství.
- Počet článků 164
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 3153x