Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Me z blogu nejvice zaujalo, ze jeho autor byl po urcitou dobu mimo Prahu.

0 0
možnosti
Foto

Spíš zapátrejte po tom, PROČ je ten výpadek.

Třeba je to nějakým přechodem na jinou technologii, upgradem softwaru (např. pro kompaitbilitu s některými prvky Vodafone), možná je to bezpečnostní záplata, kterou UPC dlouho nedělalo nebo je to nějaká nová... Většinou se to dělá za provozu, ale pokud se např. mění nějaký hardware, tak to zkrátka jinak nejde,

Nedělejte z toho tragédii. Udělejte si taky výpadek. Přečtěte si noviny, jděte se projít... nechovejte se jak závislák.

A buďte rád, že se někdo stará o to, aby ten jinak systém fugnoval hladce a bezpečně.

5 1
možnosti
Foto

já jsem u upc byl také a nějaké výpadky si nepamatuji, takže je otázka, co s tou sítí Vodafome ve skutečnosti dělá...minimálně je to dost špatná ukázka nového majitele v přístupu ke stávajícím klientů UPC, které bude určitě chtít zlanařit i na bezdrátové služby.

0 0
možnosti
Foto

Mám taky UPC. A dlouho. Nicméně jsem smířen s tím, že čas od času se někde něco zmehne a data nedatují, nebo datují pomalu a nevyváženě. Naučil jsem se být skeptik a ctít Murphyho zákon: "Když se něco může pokazit, tak se to taky pokazí" a v návaznosti na tom prvním platí ještě podzákon ve znění: "Když se něco může pokazit v nějakém konkrétním časovém intervalu, pokazí se to v tom nejnevhodnějším času". Na cesty jsem si pořídil datovou 20GB simkartu, která mi tak občas vytrhne trn z paty i při práci s desktopem. Pravdou ovšem je, že ji dávám k dispozici manželce, aby mohla s noťasem být na síti i v práci, kde není lokální připojení.

A tady bych aplikoval zákon Murphy-Strnad: "Když Ti spadne UPC a potřebuješ k desktopu datovku, tak má manželka noční a simkartu má sebou" ;-D;-D;-D Ale s UPC jsem jinak spokojen.

1 0
možnosti
Foto

Omlouvám se, ale na co potřebuje Vaše paní data v práci na noční?

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS