Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pavle, dekuji. Uz jsem byl “adminem” schvalen a mam jiz pristup zde vkladat sve komentare. Samozrejme podtrhuji to, co Pavel Bocek zverejnil pote, co jsem svuj komentar napsal a pozadal ho o zverejneni. Doplnuji jen to, ze cela fraska s vymyslenym trestnim oznamenim byla predjednana starostou s jednim z celnich predstavitelu PCR na Praze 1, kdy oba dva jsou cleny Bezpecnostni komise na Praze 1. Cilem bylo urychlene odebrat pripad vysetrovateli, ktery zacal konat a predvolal si k vyslechu nektere uredniky. A ti, v dobre vire nelhat, zrejme “ukazali” na hlavniho lumpa zodpovedneho za moznou zpusobenou skodu ve vysi 47 mil. CZK.

0 0
možnosti

Marku, zdravim Vas. Vzhledem k tomu, ze nemam ucet k prihlaseni, poprosil jsem kamarada, aby sem vlozil moji reakci na Vas blog. Dekuji, ze Vas tema, jehoz jsem bohuzel soucasti, zaujalo. K uvedenemu tykajici se me osoby vsak povazuji za nutne napsat, ze jsem musel podat trestni oznameni v souvislosti s lumparnou na MC Praha 1 cca rok pred tim nez jsem vstoupil do mistniho sdruzeni Piratu na Praze 1. Pirati byli prvni strana, ktera byla ochotna si mne v “me” zalezitosti, tj v prokazovani lumparen na Uradu MC Praha 1, vyslechnout. Na oplatku jsem nasledne koncem rijna 2017 analyzoval a pote aktivne se ucastnil koncesniho rizeni k Nemocnici Na Frantisku, ktere se stalo na Praze 1 na prelomu lonskeho s letosniho roku velmi ozehavym tematem. Porarilo se zrusit zpackany proces. Paralelne s Nemocnici Na Frantisku jsem individualne resil zalezitosti s lumparnami na Praze 1. Clenem Piratu jsem se stal 8.3.2018. Kdyby Vas cokoli zajimalo, nevahejte se na mne obratit. A co se tyka meho bydliste, tak bydlim na Praze 1. Premyslim, kde jste nabyl presvedceni, ze by tomu melo byt jinak. Mejte se moc fajn a piste blogy. U mne - velky respekt. David Bodecek david.bodecek@email.cz

8:56

Odesláno z aplikace Messenger

Konec chatu

Napište zprávu...

1 0
možnosti
Foto

Já jsem přesvědčen, že to "dno" je ještě hodně hluboko. Blíží se k němu ale pan expremiér. Dnes prohlásil, že odchází, zítra to změní na to, že si myslel, že s ním odejdou i další (a oni ne a ne) a tak po víkendu prohlásí, že "z boje neuteče" a pojede dál "černým lesem kolem bílých skal".

2 0
možnosti

Jen to ne. Neděste mě!:-)

0 0
možnosti

Tuto kauzu příliš nechápu a ani počínání pana starosty...ale je to samozřejmě chyba na mé straně;-(

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS